Followers

Saturday, 27 August 2011

SeMeGa 11'

program ni first time buat kat sriss
dikendalikan oleh ex-student sriss jugakk.
macam macam bende baru kitorang dapat.
hari tu,dorang buat explaination pasal bidang masing masing
lepas tuh,kitorang pon bebas pergi mana mana booth untuk tanya apa apa je
program tuh memang dapat sambutan,
kalau tengok kat setiap booth mesti ramai yang berkerumun.
terutamanya form 5 la.
yela,dorang kan tahun depan nak masuk U,kita bagikan peluang kat diorang dulu.
INsyAllah,tahun depan kita la pulak conquer booth booth tuh.hehehe
harap harap tahun depan adela lagi,n bertambah lagi bidang bidang baru..
hurm...macam......PILOT. teehee.. :)

4 Khaldun

4 Taimiyah

4 rusyd

4 Biruni

4 Jabir

No comments:

Post a Comment