Followers

Sunday 28 August 2011

CAra MEnjaWab TElefOn


             Cara Menjawab Telefon


Anda selalu menjawab panggilan telefon, tetapi pernahkah anda terfikir, jawapan yang anda beri selalunya sama. Kali ini cuba tukar sikit, pasti anda tak boring walaupun kena jadi operator


1. Soalan : hallo may I speak to ina pelase
jawapan : maaf sini bukan balai polis


2. Soalan : hello sapa disana?
Jawapan : tah, saya kat sini, manalah saya tau sapa kat sana.


3. Soalan : hello boleh saya bercakap dengan bapak awak?
Jawapan : nak cakap , cakap jerla. Apsal lak tanya saya.


4. Soalan : hello, tolong sambungkan talian saya ke nombor 323
jawapan : maaf talian anda tak boleh disambung pada nombor, sebab nombor hanya boleh dicampor.


5. soalan : hallo, mak ada rumah?
Jawapan : mak saya takde rumah, bapak saya ada, sebab rumah ni beli atas nama bapak saya.


6. Soalan : hello ina, buat aper tu?
Jawapan : Hello ,ina tengah bercakat ngan awak kat tepon ni.


7. Soalan : hello Sharifah ada?
Jawapan : maaf nombor yang anda dail tidak mahu memberikan perkhimatannya...terima kasih


8. Soalan : hello,tolong panggilkan iskandar saya ingin bercakap
dengannya.
Jawapan: panggillah sendiri saya sibukler...


9. Soalan; hello....
jawapan: hello pusat sakit mental disini, anda ingin mendaftar?


10. Soalan : assalammualaikum
Jawapan Walaikumsalam.
(tupppp..... terus letak tepon sebab kita wajib jawab salam )

No comments:

Post a Comment